Մայրենի

Ստեղծագործական աշխատանք

«Ամենից երկար ճանապարհը»
«Երազում են փակ աչքերով»
«Լքված երեխան»
«Առաջին սերը»
«Ամենահարազատ մարդը»
«Եթե ժամանակը կանգ առնի»
«Դեղինը գույն չէ․․․․»

Լեզվական աշխատանք

Տրված ածանցներով կազմել բառեր․
երրորդ, խոհանոց, ուտ, ուկ, -արարք, մատիկ, գրիչ, հագուստ, կացարան, կրակ։

Տրված բաղադրիչների միացումով կազմել նոր բառեր

ապ,   արդյունք-ապարդյուն
ակն, հաճո-ակնահաճո
բարի,  կարգել-բարեկարգել
բույր,  ստան-բուրաստան
դուռ, պահ-դռնապահ
իրիկուն,  դեմ-իրիկնադեմ
կաթ,   հունց-
անդունդ,  խոր
բազում, թիվ-բազմաթիվ
բարի,  հնչյուն-բարեհունչ
երկու,  փեղկերկփեղկ
լեռ,  ային-լեռնային
կրունկ,  փոխել-կրնկափոխ

Ամբողջացնել նախադասությունները։

Դու ամեն ինչ կարողանում ես, եթե դու կամենում ես։
Ես արթնացա, երբ դեռ լույսը չէր բացվել։
Ես կասկածում եմ, որ նա չի հետաքրքրվում ինձնով։
Ես ունեմ գործեր , որոնք մեծ անհանգստություն են պահանջում։
Պետք է ուշադիր լինես , երբ անցնում ես լայնահուն փողոցներով։
Ես նրանց ցույց կտամ, երբ այդ մասին ինձ չհայտնեք։

Կետերի փոխարեն համապատասխան բայեր դնել։
Աշխատանքից ուշանալու համար Հասմիկը ամաչեց։
Իմ քույրը նամակ է ուղարկում հեռավոր Ամերիկայից։
Նա ինձ տվեց պարտքով վերցրած գումարը։
Լեռնալանջի վրա․․․․․․․․․․․ գյուղը սիրով․․․․․․մեզ։
Զարուհին այսօր պատանի երաժիշտների մրցույթում արժանացավ առաջին մրցանակին։

Leave a comment